مطالب مرتبط:
اجرای پویش طرح نوروزی «چشم به راهیم»
پویش نوروزی «چشم به راهیم» در بوشهر اجرا می شود
پویش طرح نوروزی «چشم به راهیم» اجرا می شود
اجرای پویش نوروزی «چشم به راهیم» در لرستان
آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 12:352024-03-14اجتماعي

پویش نوروزی «چشم به راهیم» در فارس برگزار می شود 


سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: در راستای فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی پویش سراسری چشم به راهیم برای سومین سال متوالی در ایام نوروز در یکی از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان اجرا می شود.

- ایسنا/فارس سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: در راستای فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی پویش سراسری چشم به راهیم برای سومین سال متوالی در ایام نوروز در یکی از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان اجرا می شود.

محسن عمادی امروز، 24 اسفند با اعلام این خبر گفت: این پویش در قالب مجموعه ای از برنامه ها و اقدامات ترکیبی و بین رشته ای از ابتدای طرح نوروز و به مدت 18 روز اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس اضافه کرد: رویکرد اصلی این پویش، ایجاد توجه و انگیزه در سرنشینان وسیله نقلیه برای ایفای نقش حداکثری موثر و هوشمندانه در راستای تحقق ایمنی در ترافیک است.

عمادی ادامه داد: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای استفاده کنندگان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر برای رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر، کمک ب


برچسب ها: سوانح رانندگی - راهداری و حمل ونقل جاده ای - راهداری - پویش - استان - فارس - نوروز
آخرین اخبار سرویس:

پویش نوروزی «چشم به راهیم» در فارس برگزار می شود 

پویش نوروزی «چشم به راهیم» در فارس برگزار می شود